tisdag 5 juni 2007

2007-06-05

Middag på balkongen
Det känns bättre nu. Jag förstår mer och mer av allting, jag kommer fram till någon slags sanning och bestämmer mig för att tro på den tills jag hör motsatsen. Jag och UP har pratat och lovat varandra ärlighet - det måste vi ha för att kunna gå vidare.

Min bästa vän SSH är i Stockholm och igår kom hon hem till mig på middag. Jag hade hyrt in UP som kock och han lagade till sin underbara jordärtskockssoppa som vi åt på balkongen. Till efterrätt lagade jag pannkakor med grädde och sylt. Riktig barnmat men så gott!

Det var välgörande att träffa SSH. Hon känner mig så bra. Vi har så många interna skämt, saker vi kan skratta hejdlöst åt, sådant som inte många andra skulle förstå. UP och hon kommer bra överens också och det gläder mig eftersom de kommer att träffas mer i framtiden också.

Kvällen blev sen och idag är jag så trött att jag nästan är yr. Men det var det värt. Vi träffas så sällan och när det väl blir av måste vi ta tillvara på tiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida