måndag 28 maj 2007

2007-05-28

Grillfest på Kungsholmen
Helgen har bjudit på riktigt sommarväder i Stockholm. KH och JD tog ännu ett av alla sina härliga initiativ och bjöd in till grillfest i Kronobergsparken, mitt på Kungsholmen. Jag och UP gick dit och tog även med S och en kompis till henne. Totalt var det ungefär 30 personer varav jag kände kanske en tredjedel. Vi grillade och åt och åt och pratade och det kändes som den första riktiga sommarkvällen för året.

Under kvällen tog jag och KH en kort promenad och hon berättade riktigt underbara nyheter för mig, som jag fick lova dyrt och heligt att bara avslöja för UP men ingen annan. Det kommer att bli en höst att se fram emot!

När solen försvann gick vi alla ner till KH och JD och fortsatte festen där. Det blev ännu en bra kväll, ännu en lyckad träff med vännerna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida