fredag 18 maj 2007

2007-05-18

Något att tänka på
En vän har hamnat i en situation som man väl aldrig förväntar sig att råka ut för. Vi pratade om det igår och jag fick frågan hur jag hade hanterat det om det hade varit jag. Svaret är - jag har ingen aning. Det går att gissa men det är omöjligt att veta förrän man står där.

Efter vårt samtal har jag fått en hel del att fundera på. Jag har börjat tänka på mig och UP, och jag vet inte om man ska säga att vi har haft tur eller otur. Det får framtiden utvisa. Än så länge är det bara ovisst.

Mitt i allting måste jag beundra min väns styrka. Hon låter precis som vanligt trots att hon sannolikt har tusen tankar som rör sig i huvudet. Det är nog inte vem som helst som hade klarat att behålla sitt lugn på samma sätt som hon gör. Det är verkligen beundransvärt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida