onsdag 16 maj 2007

2007-05-16

Dålig dag
Igår var verkligen en usel dag. Jobbet har aldrig varit värre och hade jag haft något annat, eller varit ekonomiskt oberoende, så hade jag lätt kunnat gå på dagen. Nu är det ju inte så utan jag måste bita ihop ett tag till. Men som jag känner nu kommer jag inte att vänta så länge till med att börja söka nytt. Skönt att det bara är halvdag idag.

På kvällen gick jag en ny - resultatlös - vända på stan för att leta festklänning. Ingen lycka den här gången heller. Däremot köpte jag de svarta ballerinaskorna jag har spanat på. De är otroligt mjuka och sköna och jag behöver dem, mina gamla är verkligen helt slutgångna. Jag åkte vidare bort till Marieberg för massage och det var skönt som vanligt men jag var så uppe i varv och stressad efter dagen så jag hade svårt att koppla av ordentligt.

I kväll ska jag träna med S och sedan går vi nog och äter något tillsammans. Det ska bli kul att träffa henne igen och få lite mer tid att prata om allt som hänt sedan sist. I morgon är det ledigt och jag längtar nästan ihjäl mig tills arbetsdagen är slut idag. I morgon ska jag sova, riktigt länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida