måndag 21 maj 2007

2007-05-21

Dags att gå?
Jag har haft lite funderingar över mitt jobb under en tid. Lekt med tanken att byta jobb och kommit fram till att det snart är dags. De senaste veckorna har jag känt att jag inte riktigt trivs och idag insåg jag till slut vad det beror på. Det är den personen jag delar rum med. Hon är så fantastiskt otrevlig. Omöjlig att föra en normal konversation med utan att bli avsnäst och tilltalad som om man vore mindre vetande. Hon förpestar mina arbetsdagar till den grad att jag starkt överväger att sluta bara för att slippa ifrån henne. Bara för att slippa ha med henne att göra. Det här företaget är för litet för mig. Om en person beter sig så illa som min kollega gör så märks det alltför tydligt. Det går inte att komma undan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida