tisdag 26 september 2006

2006-09-26

På gång!
Nu har jag bokat in tre olika mäklare för att värdera min lägenhet i veckan. Jag pratade med en av dem i förra veckan och hon sa att realistiskt kan jag förvänta mig det dubbla värdet jämfört med vad jag och R betalade för 2,5 år sedan. Det låter för bra för att vara sant tycker jag och därför vill jag definitivt ha flera mäklares åsikter innan jag på allvar börjar leta ny bostad och ge mig in i budgivningar.

Men det känns spännande! Jag har tänkt på det här så länge och funderat fram och tillbaka men nu har jag äntligen bestämt mig, bära eller brista. Den här gången ska det bli av på riktigt. Jag är beredd på att det kommer att ta tid att hitta rätt men det gör ingenting bara jag kommer till rätt bostad. Jag bor så bra nu så det får inte kännas som ett nerköp. Det måste vara bra nog. Jag ser fram emot resultatet! Det här ska bli höstens stora projekt för mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida