tisdag 26 september 2006

2006-09-26

Insikt
Jag inser att jag inte är lika besviken längre, för jag väntar mig inte längre någonting. Jag vet att vi inte kommer att höras av mer. Jag vet att det aldrig kommer att bli något av det här.

Jag är fortfarande för arg för att bara släppa det. Jag kan fortfarande inte sluta se US som en svag och patetisk man, och det vill jag tala om för honom. Jag behöver göra det för att kunna gå vidare.

Men mina förväntningar är borta. Jag tror knappt ens att han kan göra mig mer besviken än han redan har gjort. Jag har väntat mig det värsta och han har visat sig vara ännu värre än så. Han har gjort alla fel redan. Det finns ingenting han kan göra för att förändra den bild han har skapat av sig själv. Det är för sent för det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida