fredag 15 september 2006

2006-09-15

En märklig, trevlig kväll
Jag var ute med JN och ett par vänner till honom igår. Han är väldigt bra på att höra av sig till mig titt som tätt och föreslå saker så jag gjorde slag i saken i veckan och föreslog att vi skulle gå ut en sväng igår. Vi gick till Storstad. Det var inte så mycket folk där men det gjorde ingenting, det var trevligt ändå att bara sitta där och prata om allt mellan himmel och jord. JN verkar ha mer djup än jag först trodde om honom. Vi pratade mycket om relationer och det var intressant att höra hans syn på det, vad han som kille vill och känner och tänker. Jag fick höra fina, positiva saker och även mycket som jag fann väldigt märkligt, inte just om JN utan om hela det kompisgänget. Frågetecknen surrar i huvudet, minst sagt.

Jag hade lite sms-kontakt med US också men han var som vanligt tvungen att jobba sent så han hann aldrig komma förbi. Svårt att sova som vanligt med alla tankar och alla frågor jag aldrig får svar på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida