torsdag 24 augusti 2006

2006-08-24

En kväll på Mosebacke
Igår var jag och såg Nationalteatern på Mosebacke. Jag hade inga förväntningar på musiken så jag blev positivt överraskad över att de var så mycket bättre än jag trodde. Roligt att ha hört dem live, de hade bra låtar och duktiga musiker.

Innan jag gick dit var jag lite nervös över att jag inte kände någon annan än AnS. Vilka var de andra som skulle med? Skulle de vilja prata med mig också eller skulle jag känna mig utanför? Jag gick dit på vinst och förlust och hoppades på det bästa. Men allt gick förstås bra, över förväntan till och med. Alla var jättetrevliga, jag pratade med massor av nya människor, knöt nya kontakter, hade roligare än jag har haft på länge. Jag kände att jag ändå kunde passa in även i det gänget. Hoppas att jag får träffa dem snart igen! There's more to come from this.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida