onsdag 23 augusti 2006

2006-08-23

Vackrast av alla!
Igår gick jag på balklänningsjakt. Jag har varit i totalt sex butiker och tittat och i butik nummer fyra fann jag Klänningen. Den är så vacker! Enkel, klassisk modell med bara några broderade blommor som prydnad, färgen en blandning mellan guld och beige. Den sitter perfekt. Jag provade den och stod där i provrummet och bara log åt min spegelbild, för jag kände mig så otroligt vacker. Jag kände mig som en drottning, som en gudinna. Den är helt rätt för mig!

På sätt och vis är det galet att lägga ut så mycket pengar för en kväll, men det kan inte hjälpas. Någon gång ska man göra det också. Jag har bara varit på bal två gånger i mitt liv, det är så sällsynta tillfällen och när det tredje tillfället nu närmar sig vill jag verkligen göra det bästa av kvällen. Jag ska nog gå tillbaka i morgon och köpa klänningen och så bara hålla tummarna för balen blir allt jag drömt om och lite till.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida