torsdag 17 augusti 2006

2006-08-17

På spaning
Med risk för att låta som att jag är killtokig (vilket kanske är sant)... Igår såg jag snyggingen som bor i samma område som mig. Jag får en känsla av att han är singelpappa. Ingen aning om varför jag tror det men han ger det intrycket. Jag lägger märke till honom eftersom han är den enda snygga killen som jag har sett i området på de drygt två år jag har bott där. Han påminner en del om HS i utseendet faktiskt. Fina, breda axlar och rätt längd. Igår fick jag ögonkontakt med honom två gånger och jag har alltså mött honom hela tre gånger den här veckan. Undrar om han känner igen mig också. Han är fin att titta på i alla fall och varje gång vi hamnar på samma buss brukar jag se till att sätta mig på sätet närmast hans, så att han inte ska undgå att se mig. Lite roligt måste man ha!

I kväll ska jag se Carmina Burana på Kulturfestivalen. Jag såg den även förra sommaren och det var en riktigt mäktig upplevelse. Fem körer och blåssymfonikerna tillsammans. Det kommer att bli bra! Jag är full av förväntan över vad den här kvällen kan bära med sig, i form av sällskap, musik och upplevelser.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida