måndag 14 augusti 2006

2006-08-14

Gerdas in i det sista
I fredags var jag, E och JK ute. Vi hade så roligt!! Det var evigheter sedan vi umgicks bara vi tre och det blev en riktig toppenkväll. Vi skrattade hela kvällen nästan. Åt thailändskt och gick sedan vidare till Gerdas, mycket folk och lika roligt som alltid. Så många vackra människor att titta på och jag var i mitt esse och flirtade med alla som rörde sig, och det var många som flirtade tillbaka också! Jag har saknat att umgås med tjejerna, det måste bli mer av det i fortsättningen.

På lördagen var det Gerdas igen, med M och SL. Jag ville förtränga att semestern nästan var slut så jag såg till att även denna kväll blev toppenbra. Vi träffade massor av människor, pratade med många, skrattade så tårarna rann. Jag mötte någon jag bara har hört talas om förut, någon som verkligen fastnade i mitt sinne så som jag aldrig hade väntat mig. Får se vad som händer nu. M gör vad hon kan på sitt håll och jag kan bara ligga lågt och vara cool och avvakta fortsättningen. SL har en intuition utöver det vanliga och både hon och M hade tydligt märkt att det var något som hände där på lördagen. Jag är glad och jag är livrädd. Fortsättning följer - kanske.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida