måndag 21 augusti 2006

2006-08-21

Vad händer nu?
Jag är förvirrad. Jag vet varken ut eller in. Ska jag satsa eller inte? Ska jag bara låta allt vara och ligga lågt eller ska jag försöka? Vissa säger kör, vissa säger backa. Jag har ingen aning. Vet för lite, har sett för lite, har hört för lite. Jag vill bilda mig en egen uppfattning men då måste det också finnas möjlighet och tillfälle. Jag får se vad som händer. Det är ju inte bara jag. Andra kan också.

En sak jag har lärt mig efter JT är att inte bara köpa det folk säger. Att inte tro något. Vissa personer beter sig på ett visst sätt som är lätt att misstolka. JT är ett levande bevis för det. Jag vill inte gå på samma nit en gång till, inte med någon. Jag hoppas att jag klarar att se skillnaden nästa gång.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida