måndag 21 augusti 2006

2006-08-21

Förväntan
Nu känns det på allvar att hösten är på väg. Faktiskt är det inte så ångestfyllt som jag hade trott. Tvärtom känner jag mig förväntansfull - det är mycket som händer framöver, kalendern fylls på hela tiden och nya människor dyker upp med nya förslag, nya aktiviteter. Det är dansföreställningar, teater, utbildning, bal, semester, full fart på jobbet, träning, umgänge med vänner och familj. Mycket att se fram emot med andra ord, och känner jag mig själv rätt så kommer jag att dra nytta av alla möjligheter att möta nya människor, få fler nya vänner och vara med om nya upplevelser. Vi väljer våra liv i mångt och mycket och jag väljer tveklöst den ljusa vägen. Jag tror att hösten kommer att bli bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida