onsdag 28 april 2010

2010-04-28

Läskigt
Jag har bokat in tid för nästa steg för att göra mina tänder fina. Det känns läskigt helt klart - det är ett stort ingrepp, det kostar mycket pengar och det kommer framför allt att förändra mitt utseende och mitt leende markant. Jag hoppas verkligen att jag ska bli nöjd och tycka att det är värt det. Tandläkaren berättade idag att hon och den tandtekniker som jobbar med just mina fasadkronor tillsammans har gjort femton fall varav inte en enda har blivit misslyckad. Det känns betryggande, och jag har ett bra förtroende för dem båda två, men ändå - det är skrämmande, inte tal om annat. Ibland undrar jag om jag är galen som gör det här. Samtidigt har jag gått i hela mitt liv och mått dåligt över mina fula tänder och vid 37 års ålder är det ju då kanske äntligen dags att faktiskt göra något åt det i stället för att gå och må dåligt i 37 år till. Stora beslut, stora tankar...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida