onsdag 20 januari 2010

2010-01-20

En present till mig
Jag fick ju pengar av mamma både i julklapp och när jag fyllde år och nu har jag använt en del av dem till en fin present till mig själv. Duktiga Magdalena som driver M925 har så fina smycken med silverkulor - jag har sedan tidigare halsband och örhängen med krok. Nu har jag även köpt ett par stiftörhängen och en ring och igår kom de till mig - snabbt och smidigt, bara ett par dagar efter beställningen. De är hur fina som helst, enkla och stilrena och det är ju precis den stilen jag vill ha nu för tiden - inget krafs utan den där enkla skönheten där less is more. De här smyckena kommer att bli välanvända!

På lunchen gick jag in en sväng på Zara, som jag egentligen inte vill handla på längre eftersom de säljer päls. Men där hängde i alla fall en enkel svart klänning som var på rea... Kortärmad som den klänningen jag redan har och egentligen inte så speciell. Som sagt, jag har ju redan en svart stickad klänning. Men ändå. Jag måste gå dit efter träningen och prova den igen så får jag se hur jag gör.

1 kommentarer:

Blogger Stjärnor & Champagne sa...

Mmmmmm hon gör så mycket fint. Har handlat där flera ggr. Den stora ringen gav vi till en kompis. Såååå snygg, vill ha själv.

Kram Anne

20 januari 2010 kl. 22:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida