fredag 11 december 2009

2009-12-11

Tid för tystnad
Idag jobbar jag hemifrån och det är så skönt att ha möjlighet till det. På jobbet sitter vi i kontorslandskap och det är socialt och trevligt, men mycket spring, prat och ljud hela tiden, inte lugn och ro för fem sekunder ens. Ibland kan det bli helt utmattande med alla dessa ljud och störande moment hela tiden och då är det bra att kunna ta en paus.

I kväll ska jag, PH och JP ha vår årliga julbakskväll hemma hos PH. Det ska bli trevligt med en tjejkväll, de är trots att två av mina allra närmaste så jag ser alltid fram emot att träffa dem.

Jag har ringt till brudklänningsbutiken i Norrtälje och de har fått hem min klänning i en storlek mindre. Jag är sugen på att åka dit redan idag men jag borde nog försöka hålla mig... kanske... jag ska fundera på det. Annars blir det en tripp till Norrtälje i morgon. För övrigt ska vi börja rensa och städa inför fotograferingen vilket nog kan ta sin tid. Helgerna går så fort, så fort hela tiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida