tisdag 3 november 2009

2009-11-03

Lite förnyelse kanske?
Jag har under alla år jag har bloggat försökt att hålla min blogg så anonym som möjligt. Inga bilder på mig själv, inga namn utan bara initialer, ingen reklam, inga bilder överhuvudtaget.... Det har passat mig och jag bloggar inte heller för att visa upp mig själv och lämna ut mitt privatliv till vem som helst. Men det jag funderar på nu är att faktiskt börja använda lite fler bilder i bloggen. Inte på mig själv eller mina närstående, men bilder på det jag skriver om kanske. Jag ska prova mig fram och se om det är något jag trivs med. Kanske fortsätter jag på det nya maneret. Kanske inte. Men det är värt ett försök i alla fall. Förnyelse och förändring skadar ju aldrig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida