onsdag 28 november 2007

2007-11-28

Inblick
Jag tycker det kan vara ganska roligt att läsa andra människors bloggar - även personer jag egentligen inte känner. Det är som att få inblick i någon annans värld, i någon annans liv. Roligast är bloggarna som har med en massa bilder - långt ifrån min egen som jag försöker hålla hyfsat anonym. Ett väldigt vanligt inslag i andras bloggar är "dagens outfit"; en bild på personen med en beskrivning av dagens klädsel. Det är roligt att se hur lika de flesta är men det kan också ge mycket inspiration.

Igår hade jag noll lust att träna men efter lite övertalning från UP tog jag mig iväg till body pump på Södermalm. Det var halvkul men gick bra ändå och jag kunde känna mig nöjd efteråt. Efter träningen åkte jag hem till UP. Vi åt middag och tittade på foton från vår Borneoresa. Det är fortfarande mer att rensa ut bland alla bilder. Målet är att skapa ett bildspel på max 100 bilder att ha att visa för andra, som min familj på min födelsedag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida