tisdag 20 november 2007

2007-11-20

Våga tro på sanningen
Jag har en man som älskar mig så mycket att han ständigt uppvaktar mig, ständigt planerar saker för mig och ständigt gör det lilla extra för att han vet att det gör mig glad. Jag har en man som är beredd att lägga in massor med pengar för att vi två ska kunna få ett fint hus där vi kan leva tillsammans, trots att jag själv egentligen inte skulle ha råd med det. Jag har en man som trots att vi inte ens är förlovade lägger till sitt eget efternamn efter mitt när han säger vad jag heter, en man som vill bilda familj och tillbringa hela sitt liv med mig. Jag har en man som följer mig genom stan, trots att det är en omväg för honom, bara för att få tillbringa någon extra minut med mig. För att han älskar mig så mycket.

Varför kan jag inte bara tro på det?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida