tisdag 9 oktober 2007

2007-10-09

Riktig höst
Det har blivit kallt! Jag har gått över till tjockare jacka och ändå fryser jag. Det blev träning med S som vanligt igår, måndagsspinning. Veckans bästa pass! Ett av de få träningspass där jag ger allt och kämpar tills jag nästan mår illa. Galet men det känns bra.

Efter träningen åkte jag hem till UP. Han mötte mig i Mörby och vi handlade middag och lagade till. Det tog en evighet men blev gott. Ännu en lugn och skön kväll. Idag kommer katterna hem till mig igen. Det ska bli kul att ha dem hos mig igen. Veckorna rullar på...

Idag har jag fått se några bilder från bröllopet i lördags. Otroligt fina bilder och faktiskt några riktigt bra även på mig och UP. Jag skickade några bilder till SSH och hon tyckte de var fantastiskt vackra. Hon sa att hon aldrig har sett mig se så lycklig ut som jag gör med UP. Det värmer!

Jag har haft en del kontakt med ÅK idag också. Det känns som att hon och jag kommer att bli riktigt bra vänner!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida