torsdag 27 september 2007

2007-09-27

Dåligt humör
Jag har känt mig retlig de senaste dagarna. Dåligt tålamod och det är ibland som att jag nästan medvetet tar upp känsliga ämnen bara för att få bli lite arg och rensa luften. Som att det är saker som stör mig som jag måste få vräka ur mig på något vis. Jag vill inte att det här ska gå ut över UP men jag är rädd att det ändå gör det. Att jag väljer att ta upp saker som vi blir osams om. Det är konstigt för jag vill ju verkligen inte bråka med honom, tvärtom. Jag vill ju att vi bara ska ha det bra. Kanske har vi kommit ur förälskelsefasen nu och kommit in i vardagen. Kan det vara så tro? I så fall får vi se till att fortsätta vara rädda om varandra. Att inte släppa taget.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida