måndag 5 mars 2007

2007-03-05

Snart dags
Hu. I kväll ska träffa UP's familj - hans båda bröder med respektiven och barn och hans mamma. Det är första gången förutom hans ena bror LP som jag ju träffade förra veckan. Jag har ingen riktig lust med det. Jag är helt slut efter att ha fått alldeles för lite sömn i flera dagar och önskar att kvällen blir kort. Det känns som att jag måste vara perfekt inför allihop, som att de alla kommer att sitta och granska mig och ha åsikter om hur jag beter mig, hur jag ser ut och vad jag säger och gör. Framför allt är det stressande att träffa UP's mamma. Det känns som att hon kommer att ha massor av åsikter, varför vet jag inte. Det är bara en känsla.

Jag tror inte att jag kan förvänta mig alltför mycket stöd av UP. Han kommer att vara cool så det förslår när hela familjen är med, om jag känner honom rätt. Om en timme är det dags. Och jag är nervös.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida