måndag 26 februari 2007

2007-02-26

Tre månader!
Igår fyllde jag och UP tre månader! Det är ganska otroligt att det inte är mer än så. Det känns som att vi har varit tillsammans i evigheter, som att vi har känt varandra i flera år, och så är det ändå bara några få månader. Det har gått fort för oss.

Igår var vi bjudna på tvåårskalas. Det var JSk's bror och hans fru som bjöd in eftersom deras dotter fyllde år. Jag kände ingen förutom JSk men det var roligt att träffa hans familj som jag har hört så mycket om. De tre bröderna som var där var läskigt lika, de såg likadana ut, pratade likadant, betedde sig likadant. Det är en musikalisk familj, UP brukar kalla dem för familjen von Trapp. De hade en gitarr framför mig och till min stora chock satte sig UP ner och började spela! Jag har hört honom nämna att han har tagit lektioner men på hela den här tiden har jag aldrig hört honom spela något. Han var riktigt duktig! Jag blev väldigt imponerad av det, över att han var så pass duktig och aldrig har sagt något om det. Tror att jag blev tre gånger så kär i honom bara där och då!

Kvällen tillbringade jag hemma med att tvätta och städa lite och fixa inför veckan. Det var skönt att få allt gjort och bli klar med det. UP var på middag hos sin mamma. Jag var medbjuden men var ju tyvärr upptagen med mitt den kvällen. Men det blir säkert fler tillfällen. Det känns som att det kan bli en bra framtid för oss, om det fortsätter på samma bana som hittills.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida