måndag 26 februari 2007

2007-02-26

Shoppingdag
På lördagen vaknade jag med dåligt samvete för katternas skull. För att jag hade varit borta från dem alldeles för länge, över ett dygn. Vi åt frukost hemma hos UP och åkte sedan över till mig en sväng för att umgås lite med katterna och äta lite lunch innan vi gav oss ut på shoppingstråt. Först åkte vi till en liten specialbutik för friluftsutrustning som UP gillade ute i Solna. Det visade sig vara ett bra val. Duktig och service-minded personal som hjälpte mig att hitta ett par vandrarkängor som jag tror kan bli riktigt bra. Efter det åkte vi vidare till Kista centrum och där fick jag tag i ett hyfsat billigt regnställ. Bara att inse att det inte är möjligt att se snygg ut i regnställ... men nu måste jag ha ett.

Kvällen tillbringade vi hemma hos mig. Vi lagade god middag och bakade en farligt god kladdkaka som vi åt med hallonsorbet. Suveränt gott och en riktigt skön, avslappnad kväll som jag njöt av till fullo.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida