torsdag 11 januari 2007

2007-01-11

Home delivery
Två gånger har jag vågat mig på att handla kläder via postorder. Det är något jag inte har gjort sedan jag var liten, men nu har jag fått några bra rekommendationer och tänkt att varför inte...

Första shoppingen gick via Asos. En tröja som tyvärr var lite tajt i ärmarna så den gav jag bort till C, men toppen och väskan var perfekta och klänningen kommer att bli utmärkt till sommaren. Igår fick jag hem min leverans från La Redoute. En kofta som kommer att bli väldigt användbar, en enkel vit tröja som går att ha till vad som helst och en lång grå tröja som jag stortrivs i. Jag som aldrig vill visa mina ben är sugen på att köpa en kort kjol att ha till tröjan, bara för att det skulle vara så dödligt snyggt. Måste nog ta en sväng i butikerna idag och se om jag snubblar över något riktigt bra. Det är dags att våga för mig också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida