fredag 16 juni 2006

2006-06-16

Busy, busy
Jag försöker boka in en date med FB. Det är svårt för han är lika uppbokad som jag, verkar det som. Vi har försökt få till något i flera veckor utan att lyckas. Jag hoppas mycket på honom trots att jag inte ens har pratat med honom i telefon ännu. Men han skriver alltid "kram" i sina mail. Det tycker jag om när killar gör.

Förra veckan spionerade jag lite och upptäckte att han jobbar på samma företag som JM's bäste vän TE som jag ju också känner. Jag vet nu inte hur många de är på det kontoret men det vore ju bara för mycket om TE och FB känner varandra. Stockholm ÄR en ankdamm!

Lyssnar på Hide away med Laleh. I'm looking for a place to hide away, sjunger hon. Så vackert! Fredag eftermiddag och solen skiner igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida