fredag 16 juni 2006

2006-06-16

En picnic-date
Jag hade date med MS häromkvällen. Vi har lärt känna varandra via Spray Date och har mailat en tid. Han föreslog picnic i Vita Bergen, jättetrevligt tyckte jag. Det började bra. Han var till och med attraktiv fysiskt för mig och det händer ju inte ofta att jag känner så. Han var precis rätt i längd också, 185 cm!

Det började jättebra. Vi pratade om allt möjligt, skrattade, skämtade, det kändes faktiskt väldigt bra. Men sedan tillbringade han halva dejten minst med att fråga ut mig om hur många jag har dejtat och pratade om sina tidigare dejter och vad han hade tyckt om dem och om sina tidigare relationer och varför inte de har funkat. Sånt där ger mig tveklöst känslan av att han inte är färdig med det förflutna ännu. Att prata om gamla kärlekar är för mig ett riktigt general-fel som man bara inte får göra på en date. Mitt intresse sjönk som en sten. Sedan tände han dessutom en cigarett och då var det ju kört. Sånt är livet. Bara att gå vidare till nästa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida