torsdag 15 juni 2006

2006-06-15

Tiden
Sommaren har börjat på allvar nu! Som vi alla har väntat! Visst är det konstigt - på vintern är det svårt att ens föreställa sig sommaren och på sommaren har man nästan glömt att det kan vara vinter. Sådana kontraster.

Livet går fort, fort, fort. Dagarna springer iväg, det händer saker hela tiden. Ibland är det nästan så att jag blir stressad över allting jag vill göra, som jag blir tvungen att prioritera bort. Träning till exempel. Vill träna mycket, mycket mer än jag gör idag. Vill att min handled ska bli bra så att jag kan börja köra pump-pass igen. I morse sa sjukgymnasten till mig att det kan bli så att de måste göra om operationen ifall att det har växt ihop fel. Hon rekommenderar att jag gör det om det är vad röntgen visar, för att undvika framtida problem. Jag blir tokig på det. Så trött!! Vill bli hel, vill bli stark, vill träna för fullt igen. Men nu är det i alla fall sommar. Till slut.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida