tisdag 21 juni 2011

2011-06-21

Tillbaka på jobbet...
... och det känns seeegt kan jag säga. I morse var jag tröttare än tröttast och valde i sista minuten att lämna träningskläderna hemma. En mjukstart måste det bli, jag är fortfarande inte frisk och det känns. Samtidigt är det så otroligt segt att sitta hemma ensam en hel dag, för att inte tala om flera dagar i sträck, särskilt som igår när U åkte iväg på tjänsteresa och jag knappt såg till en enda människa på hela dagen. Då blir det långtråkigt och det får mig att tänka om lite kring det här med att ha ett helt eget företag - jag inser att jag trots allt behöver det sociala också.

Igår kväll försökte jag vara duktig och sitta och uppdatera CV på olika rekryteringssajter. Jösses vilken tid det tar! Jag kan lätt sitta en timme med varje sajt och då ska man tänka på att det finns många. Å andra sidan, det är nog det som krävs för att komma framåt - jag måste synas överallt. Jag har ännu inte gjort något åt ansökan till jobbet jag funderar på. Jag är kluven eftersom jag vet att jag innerst inne nog inte har det som krävs erfarenhetsmässigt för den tjänsten. Jag ska tänka lite till idag och sedan kanske jag söker ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida