måndag 13 juni 2011

2011-06-13

Nu händer det
I morse innan jag åkte till jobbet gjorde jag ett graviditetstest, och U stod bredvid och väntade med mig. Snart dök det upp ett litet rosa streck - svagt, men ändå, ett streck som visar att ja, jag är gravid. Hela situationen är fortfarande alldeles för abstrakt för mig att ta in, men ändå, nu händer det, nu förändras livet. Jag vet att vad som helst kan hända och att långt ifrån alla graviditeter fullföljs, men ändå: nu vet vi i alla fall att det är möjligt. Det är stort!

3 kommentarer:

Blogger Sandra van Doorn sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

13 juni 2011 kl. 16:44  
Blogger Sandra van Doorn sa...

Gorgeous picture...

13 juni 2011 kl. 16:44  
Blogger Towe sa...

Tjoho, grattis grattis grattis :)

13 juni 2011 kl. 16:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida