torsdag 9 juni 2011

2011-06-09

Häpp
Ett styck lönesamtal avklarat. Jag får 3 % vilket är mer än majoriteten. TA är jättenöjd med mig och mitt jobb och vill att jag ska fortsätta utvecklas och bli ännu bättre. Min nya lön är fortfarande i underkant men höjningen är ändå mer än jag väntat mig. Alltid en början och det positiva är att TA är helt överens med mig om att min lön inte är tillräckligt bra utan han vill försöka göra något åt det. Goda intentioner är bra och vi får se hur det går nu. Jag har sett ett par intressanta jobb som jag ska söka i alla fall - att fråga skadar inte och oavsett vilken löneförhöjning jag får här så känner jag inte att detta är ett framtidsföretag för mig. Jag har lärt mig en del här men nu vill jag vidare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida