torsdag 26 maj 2011

2011-05-26

Något för mig
Idag skippade jag alla jobbiga karlar och gick ut på lunch själv. Jag tog vägen ner till Biblioteksgatan och alla fina butiker där, för en stunds riktigt self-indulgence. Och jag blev kär! Jag såg den absoluta drömklänningen hos Karen Millen - så klart ljusår över min budget men ändå, ååhhh säger jag bara!!

Vidare till Part Two där jag provade en ljuvlig sommarklänning i vitt och cerise - vilken färg, I love it! Cos har öppnat en ny butik i stan och där hittade jag också en massa godbitar, men det var så mycket folk så jag brydde mig inte om att prova något. Men längre fram så kanske..! Mitt sista stopp var Oasis och Coasts kombinerade butik, och där hittade jag den absolut perfekta stickade klänningen i isiigt gråblå ton. Underbar, kanske måste jag helt enkelt gå tillbaka och prova den och då är frågan om jag kan låta den hänga kvar. Vi får se.

Några klädköp blev det i alla fall inte idag utan i stället lite fina nagellack i somriga färger: gult, blått, grönt och så ett klassiskt beige. Fint på tår och fingrar med lite solbränna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida