onsdag 20 april 2011

2011-04-20

En onsdag...
... och veckans sista dag på kontoret! I morgon är det halvdag och då jobbar jag minsann hemifrån, så skönt! Sedan ser jag fram emot en lång helg, som redan börjar bli fullbokad. Vi ska ha SSH och hennes pappa AS på middag på fredag, till mina föräldrar och Maja på lördag, och på måndag ska vi besöka U's pappas grav på årsdagen av hans dödsdag och sedan ha AP och bröderna på besök hos oss. Söndagen är än så länge obokad - puh! Men det är roligt också och jag gör tusen gånger hellre en massa saker när jag är ledig från jobbet, än att sitta här. Det är inte stressfyllt eftersom det är aktiviteter vi väljer själva.

Idag är det dubbla träningspass igen: core och sedan cykel. Det lär bli jobbigt men jag tror och hoppas det blir roliga pass, även om det nog inte lär vara fullsatt så här under påskveckan. Igår körde jag ett kort styrkepass för armar, axlar, rygg och bröst och jag känner faktiskt av det idag. Det är positivt, det visar att jag har gjort något rätt! Annars inte mycket nytt - jag ska försöka beta av så mycket som möjligt på jobbet idag så att det blir lugnt i morgon.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida