torsdag 7 oktober 2010

2010-10-07

Darn
Jag ringde företaget, taggad som tusan. Nu jäklar ska här sökas jobb!! Bara för att mötas av svaret att VD som jag ska prata med är på tjänsteresa till på måndag. Typiskt, antiklimax och samtidigt en liten mjukstart för mitt sökande. Jag ringde i alla fall, so far so good. Jag får helt enkelt göra klar min ansökan och CV till dess och sedan finjustera efter att ha pratat med honom på måndag.

Och GA, en av mina absoluta favoritkollegor som nu också är på väg att sluta - snart är alla trevliga tjejer borta - berättade för mig att jag hade fått komplimanger av killarna på hennes avdelning. Jag blir så generad så jag vill sjunka genom golvet, och samtidigt glad för jag känner mig ju inte sån, inte på jobbet i alla fall! Men jag får ta det positivt - det är så otroligt sällan jag får höra den typen av uppskattning från andra än U så det är ju alltid roligt att få lite bekräftelse ändå. Jag ska sträcka på mig lite extra och kanske till och med våga använda den där tajta sexiga klänningen på jobbet någon gång - fast självklart då med kofta som täcker rumpan! Någon måtta får det vara!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida