onsdag 11 augusti 2010

2010-08-11

Andas
Min stressnivå är numera så hög så jag nästan har svårt att andas. Det blir korta ytliga andetag och det är inte bra, men tack och lov vet jag att det i alla fall är övergående. Inte långt kvar nu...

Igår ringde jag Systemet och beställde all dryck till middagen. Nästa vecka ska vi fylla på med dels alkoholfria alternativ, vin och bubbel, och även all dryck till festen efter middagen. Det är i alla fall ingenting vi behöver beställa, men allt vin blir däremot så mycket så det förbeställer vi. Det är ju inte ofta man köper på sig trettio flaskor av samma sorts vin... och då är det bara till varmrätten. Puh!

Idag ska jag jobba vidare med festprogrammet och musiken till festen, och även skriva klart drinklista till baren och vigselprogram med rätt namn på organisten. Tack och lov är den biten klar nu, ÅD och organisten har fått kontakt med varandra och jag kan helt släppa tanken på det. På lunchen tänkte jag dessutom springa förbi Make Up Store för att köpa på mig några av de produkter jag fick testa i lördags, dels smink och dels penslar som jag faktiskt inte använder alls nu - slarvigt, jag vet! Jag har bokat in träning i kväll men får se om jag går dit eller om jag avbokar och kör bröllopsförberedelser i stället.

Igår kväll kunde jag förresten inte låta bli att prova min underbara brudklänning - bara som en sista provning för att se att den fortfarande passar. Den sitter perfekt kan jag säga, och den är magisk för jag ser hur smal ut som helst i den, och känner mig vacker som en drottning! Den är ganska djupt ringad i ryggen så det känns lite vågat för kyrkan, men det kommer att bli bra. När jag gick omkring hemma i lägenheten kände jag mig så vacker så jag knappt ville ta av mig klänningen. Jag ser fram emot att använda den!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida