tisdag 15 december 2009

2009-12-15

I don't like Mondays
Igår var en riktig skitdag. Ingenting fungerade och det bästa - det enda bra - som hände på hela dagen var att jag tränade, ett hårt cykelpass. Jag är asförbannad på så kallade blufföretag som lurar andra företag på pengar och sedan skyller ifrån sig. Fakturm är att jag är så arg så jag just nu med glädje skulle vilja spränga deras kontor i luften, inklusive personalen. Vissa människor saknar helt enkelt existensberättigande.

Idag är det mycket snö ute. Vitt, vitt, mer juligt och mysigt. Men halt. Jag går med små steg och stela ben, livrädd för att ramla och slå mig en gång till. I kväll blir det träning igen, den instruktören som anklagade mig för att fuska förra veckan. Med tanke på hur arg jag redan nu är så lär det bli ett hårt pass. Resten av veckan kan bara bli bättre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida