måndag 1 september 2008

2008-09-01

Något bra
I fredags var jag och UP hos C och Ø för att träffa deras dotter SL som föddes den 22 augusti. Förutom C som nyfödd är det nog den minsta människa jag har träffat någon gång. SL var minimal men söt - jag vet inte om jag tyckte det för att hon är min systerdotter eller för att hon faktiskt var ett vackert barn, men roligt var det i alla fall att träffa henne. Det blir spännande att se vem SL kommer att bli när hon växer upp.

Idag fyller mamma 70 år. Jag vet att hon helst skulle slippa alltihop, men i kväll ska vi i alla fall gå ut och äta middag på Bockholmen. Jag hoppas kvällen blir lyckad. Presenten består av en tvådagarstur med pappa på Göta Kanal, med Mariefred, Vadstena, Medevi Brunn och mycket mer. Ingen av dem vet om resan ännu men jag hoppas den ska bli uppskattad.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida