onsdag 2 juli 2008

2008-07-02

Mer som hemma
Igår fick jag äntligen klartecken för ett par av mina jobbprojekt. Som jag har väntat på det - allt är försenat nu men det är bara att göra allt nu för att bli klar i tid med det som ska göras. Jag var extremt effektiv på mötet, talade om direkt vad syftet var och vad jag ville få till beslut på. Jag talade om vad jag tyckte vi borde göra och försäljningschefen sa ja till allt. Det var väl inte så svårt?

Efter jobbet blev det träning som vanligt. Det gick bra och jag bestämde mig för att öka vikterna på både biceps och triceps nästa vecka. Jag känner mig redo för det nu. Att träna är roligt, det går verkligen bra nu och framför allt när det gäller cykelpassen kan jag riktigt gå och längta till nästa gång, bara för att instruktören är så bra och inspirerande och bara för att det funkar så lysande varje gång.

Det gör en otrolig skillnad att ha mina katter hos UP nu. Lägenheten känns så mycket mer som hemma, mer trivsam och rätt för mig. Jag försöker att tänka bort allt det jag vill glömma och ofta funkar det bra. Nu handlar det om våra framtidsplaner - flytt och renovering, semesterbokningar och annat. Det ska bli bra - något annat alternativ finns ju inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida