onsdag 25 april 2007

2007-04-25

Jag orkar inte
Jag har haft migrän i stort sett varje dag sedan jag kom hem från Borneo. Igår var jag på massage och det gjorde fruktansvärt ont i axlarna när min duktiga massös gick på mina stela muskler. Jag förstår att jag får huvudvärk. Men ändå. Jag äter värktabletter som smågodis och jag vet inte vad som är värst egentligen - att äta tabletter eller att ha ont. Igår tänkte jag försöka vänta ut huvudvärken och se om jag kunde låta bli att ta en tablett för en gångs skull. Resultatet blev en dundrande migrän på kvällen och självklart blev jag tvungen att ta min allra starkaste medicin för att bli av med den. Nu känner jag att värken är på väg tillbaka igen. Och jag orkar inte ha ont längre. Jag orkar bara inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida