måndag 23 april 2007

2007-04-23

Söndagstur och kvällsbesök
Igår fick jag äntligen min sovmorgon. Det var så otroligt skönt att få ta morgonen i mitt eget tempo, inga tider att passa, ingenting jag var tvungen att åka iväg till. Jag och UP åt en sen frukost och åkte sedan iväg en tur över Värmdö och Rindö bort till Vaxholm. Vi gick en sväng och fikade lite innan vi åkte iväg. UP skulle jobba och jag åkte iväg för att möta PH som följde med mig hem på kvällen. Vi åt middag och satt och pratade i flera timmar.

PH är en av de få vänner som fortfarande hör av sig till mig. Det är tråkigt men så är det, och det märks tydligt vilka vänner som är på riktigt och vilka som bara ville vara med så länge jag var singel och ville gå ut och spana på killar med dem. Lite konstigt är det - det är ju inte direkt så att de har hört av sig och jag har tackat nej till saker bara för att jag vill vara hemma med UP. Snarare att de bara har slutat höra av sig helt. Jag är besviken över det men det är som det är. Tur bara att inte alla är likadana.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida