onsdag 7 mars 2007

2007-03-07

Ofattbart
Jag läste just en blogg om en familj som förlorade sin son, fem år gammal, i cancer för några dagar sedan. Får livet vara så svårt? Det ger verkligen perspektiv på det man själv så lätt tycker är problem. Egentligen har vi det ju så bra så det är inte sant. Jag kan inte ens föreställa mig att få ett barn och sedan förlora det igen, efter bara några år. Går sedan in på Aftonbladets sida och möts av en artikel om djurplågeri. En bonde som misskötte sina djur och lät dem plågas ihjäl utan att bry sig det minsta.

Jag sitter på jobbet och känner mig helt gråtfärdig över livet.

Egentligen borde jag träna idag men jag har ingen lust, ingen motivation till det. Jag har inte bestämt hur jag ska göra ännu. Kanske blir det bara en lång promenad hem i stället. Frist luft och rensa tankarna lite.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida