onsdag 28 juni 2006

2006-06-28

Lyckorus
Få saker gör mig så lycklig som att träna! Igår körde jag ett helt underbart spinningpass. Det var så varmt så det fullkomligt rann om mig, men det var härligt, ljuvligt, roligt! Jag mådde riktigt bra efteråt. Sedan var det ingen nackdel att det var ett riktigt praktexemplar av det manliga släktet med på passet. Det var riktigt trevligt att vila ögonen på honom samtidigt som jag kämpade på cykeln. Två flugor på smällen, så att säga.

Jag gläder mig åt att jag nästan är lika stark i armarna nu som jag var innan jag bröt handleden. Nu är jag åter uppe i 10 kilo per hantel i biceps, och det går utmärkt! Snart är jag där igen! Jag ser redan fram emot nästa pass!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida