måndag 26 juni 2006

2006-06-26

Ibland vill man inte att folk ska skratta
Jag fick ett väldigt oväntat mail på Spray, från T som ju är JT's bäste vän. Det är så fantastiskt roligt att läsa om en person man känner, att se hur han försöker framställa sig själv när jag ju vet hur han är i verkligheten. Precis som med JT fick jag känslan av att T har läst min text för även han använde på flera ställen samma ord, samma uttryck som jag har i min presentation, just så om JT också gör. Jag skickade texten och alla foton till M och vi skrattade så att vi nästan grät åt stackars T som ju bara försöker göra gott intryck i dejtingvärlden. Jag tänkte på det, om T och JT har skrattat lika mycket åt min sida. Det hade ju inte varit kul - men ibland kan man inte låta bli helt enkelt. Förlåt, T, du har en jättefin sida! Jag lovar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida