måndag 26 juni 2006

2006-06-26

Finns det ärliga killar?
FB har sagt till mig att han ska iväg och segla idag. Jag har sett att han har varit inloggad på Spray i helgen, dock utan att maila till mig, men det är kanske OK eftersom han nu har mitt mobilnummer så han skulle ju kunna höra av sig den vägen. Men döm om min förvåning när jag ser att han är inloggad på Spray idag - den dag han har sagt att han ska resa bort! Vad betyder det? Har han bara ljugit för mig? Jag gick in på hans sida bara för att han skulle se det och kanske, kanske få dåligt samvete och höra av sig. Men inte ett ljud.

All glädje över att ha träffat FB bara dog. Är han bara en player? Är han bara någon som vill dejta och väcka intresse men inte mer än så? Ska han alls resa bort idag? Har han alls varit ärlig?

Uppgivenheten kommer över mig igen. Det känns så hopplöst. Om det någon gång bara kunde fungera. Om det någon gång bara kunde bli bra. Om inte om fanns. Om FB hade varit så rätt som han kändes i torsdags. Nu tror jag inte längre på en fortsättning med honom. Kanske var meningen med att möta honom bara att jag skulle inse att JT inte har så mycket att komma med. Att hans syfte bara var att hjälpa mig att komma vidare. Men till vad då?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida