tisdag 5 april 2011

2011-04-05

Min inspiration!
Inne hos Perlan hittade jag den underbara bilden med fjärilarna som jag har vunnit. Så otroligt snyggt, den här bilden får bli min inspiration när jag väl får hem dem. Nu tänker jag mig fjärilarna i lilla hallen vid entrén... de skulle kunna bli bra där!

Förutom fjärilarna har jag också blivit sugen på de vackra silveräggen som säljs hos Perlan Living. Undrar om jag kan övertala U till ett köp? Eller så beställer jag dem bara! Jag skulle så klart ha dem framme året om, inte bara till påsk - de är för fina för att ligga gömda i någon låda någonstans! Tål verkligen att fundera på!

Nu ska jag ge mig ut på lunch och leta efter Jean M Auels bok De målade grottornas land, som avslutar hennes långa serie om Ayla. Jag har alla böcker - jag tror jag fick den första när jag var omkring tolv år - så för mig är det självklart att jag även ska följa serien till slutet. Alla böcker är inte fantastiska, men jag vill ändå veta hur det går så klart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida