onsdag 30 mars 2011

2011-03-30

Lite vårnytt
Mango kan man lita på: de kan det här med klänningar och vackra kläder och jag gillar att de gör plagg som är mer klassiska och kvinnliga än till exempel HM. Inget ont om HM, men där är det lite mer det allra senaste som gäller, det man också tröttnar på lika snabbt som det kommit. Men det är deras nisch. På Mangos webbshop har jag i alla fall nu spanat in några fina sommar- och vårplagg som jag är sugen på att spana in i verkligheten, när de nu kommer i butik. Tyvärr misstänker jag att allt inte kommer att passa. Deras klänningar är ibland väldigt åtsittande i ärmar och kan också vara korta i ryggen, vilket inte riktigt passar mig. Men titta kan man alltid!

Igår körde jag ett kort styrkepass med maskiner. Det är inte särskilt roligt, men överkroppsträning behöver jag komplettera med och det är bättre att köra ett kort pass och åtminstone komma iväg än att inte göra det alls. Hemma gjorde jag ovanligt nog i princip ingenting alls, förutom att köra ett par tvättmaskiner. Jag kände mig bara trött och kände att nej, i kväll orkar jag inte vara duktig, nu ska jag bara vila. Ibland måste man ha sådana kvällar också. Men till kvällen ska jag göra desto mer: två träningspass efter varandra och efter det ska jag försöka vara flitig och få mer gjort.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida