torsdag 10 mars 2011

2011-03-10

Sömnbrist
Åh så trött jag är idag. Två morgnar på raken med frukostseminarier och dålig sömn på det, det sätter sina spår. I morgon är det jag som jobbar hemifrån. Jag säckar ihop totalt annars.

Jag körde ett bra cykelpass igår, även om det var grymt tungt som vanligt. Men hård träning är bra träning och jag ska inte göra sämre ifrån mig på styrkepasset i kväll. Kanske är det nytt pass den här veckan och jag ska sikta på att lägga på två kilo till på benpressen. Jag vet att jag klarar det - jag är stark!

Vår fina bräda från Ylva Skarp kom igår. Den är jättefin i verkligheten och blir perfekt i hallen. Jag ska försöka få upp den på väggen i kväll. Till kvällen ska jag dessutom handla inför helgen, och försöka få tag i fler snygga pärmar till arbetsrummet. Jag är innerligt trött på röran nu när allt är i olika färg så det ska bli bättre. Vi har börjat men vi behöver fler pärmar. Jag förstår inte hur vi kan ha så evigt mycket papper men det är som det är.

Jag har länge gått och suktat efter en denimklänning, eller något liknande. Nu har jag hittat ett par möjliga alternativ, dels en helt oväntat på Flash där jag i princip aldrig handlar något, och dels en volangig variant från Lindex. För mycket volanger kanske? Eller för kort? Men jag ska prova i alla fall. Kanske blir det ett köp. Tydligen är vida byxben på väg tillbaka igen - bra för mig som passar bäst i sådant, men typiskt när jag äntligen har lyckats hitta smala jeans som passar. Men variation förnöjer ju.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida