onsdag 27 januari 2010

2010-01-27

Sjukling
I måndags kände jag av lite lätt halsont men ignorerade det och gick och körde mitt stenhårda träningspass på kvällen. Inte helt listigt, har det visat sig. Igår gick jag omkring hela dagen och kände mig allmänt olustig, liksom lite frusen och ont i kroppen, och på kvällen fick jag riktig frossa - satt i soffan med morgonrocken utanpå kläderna och huttrade. Natten har varit omväxlande frusen och jättevarm, och idag håller jag mig hemma (fast jobbar på halvfart i alla fall). Huvudet känns som en blyklump och jag är trött som en örn. Så skönt att jag har möjlighet att jobba hemifrån så att jag inte måste ta ut sjukdagar!

Idag blir med andra ord inte någon händelsefylld dag, direkt. I eftermiddag ska jag och UP gå till banken för att se om vi kan göra klart vårt boendelån men annars lär det bli stillsamt. Katterna har lagt sig i varsin garderob och dåsar som de brukar göra på dagarna, och jag är glad att jag slipper gå ut i blåsten än på några timmar. I morgon hoppas jag att jag känner mig piggare igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida