måndag 12 mars 2007

2007-03-12

Hudik Cup
Jag har varit med UP på ballongtävling i Hudiksvall i helgen. UP har tävlat på alla möjliga nivåer, från SM upp till EM och VM och tävlingen i Hudiksvall var en deltävling i den svenska cupen. Jag blev förvånad över hur hög medelåldern var på deltagarna. Mest gubbar. Vädret var ganska bra men tyvärr alltför blåsigt så någon flygning blev det inte. Lite av ett anti-klimax med andra ord. Men jag tror ändå att UP uppskattade att jag följde med honom på tävlingen, bara så att jag fick se hur det funkar och vad det handlar om. Jag är tveksam till om jag kommer att följa med honom fler gånger. Det beror på sammanhanget, var, när och hur. Men en gång gick bra i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida